بر خــــورد

به آرامش سکوت ...

             و به سکوت آرامش ...

.

.

.

            ... بر خـــورد ...

.

.

.

نوری به زمین فرود آمد ...

دو جا پا بر شن های بیابان دیدم ...

از کجا آمده بود ؟ ...

به کجا می رفت ؟ ...

ننها دو جا پا دیده میشد ...

شاید " خطایی " پا به زمین نهاده بود ...

ناگهان " جاپا ها " به راه افتادند ...

روشنی همراهشان ، در بی کران به اتمام میرسید ...

ردپاها گم شدند ... !

خود را در روبرو تماشا کردم ... !

گوادلی از " مرگ " پر شده بود ...

و من در " مرگ خود " به راه افتادم ...

صدای پایم را از راه دوری می شنیدم .

شاید از " کویری " می گذشتم ...

انتظاری گمشده با من بود ...

ناگهان نوری در " مرگم " فروافتاد ... .

و من در اظطرابی زنده شدم .... ناگاه ....

دو جاپا هستی ام را پر کرد ...

از کجا آمده بود ؟ ...

به کجا می رفت ؟ ...

تنها دو جاپا دیده میشد

شاید خطایی پا به زمین نهاده بود ...

               و ...

 

و این دایره زندگی است ...

.

.

.

به قلم : ... aramesh ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت18:42---9 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی ! وبلاگ خوب و قلم شیوایی داری ! تبریک میگم ! بازم بهم سر بزنی خوش حال میشم !

saeed
ساعت20:31---25 تير 1392
سلام ارامش جان.خوبی؟واقعا شعرات با مفهومو معرکست......
پاسخ: ...


atefeh
ساعت17:54---23 تير 1392
سلام آرامش عزیزم! بیشتر شعرهاتو خوندم و صادقانه بگم معرکه بود دختر! لینکت کردم! من خیلی وقته که شعر میگم. سه سال پشت سر هم توی استان اول شدم.

یه چیزی بهت میگم ولی فکر نکن دارم نصیحتت میکنم! به عنوان یه دوست میخوام بگم که کار خطرناکی داری میکنی! ممکنه خیلی ها بیان وبت و از شعرت استفاده کنن! به اسم خودشون! یا مثلا به اسم خودشون شعرهاتو چاپ کنن یا واسه مسابقه بفرستن. خب این بهش میگن دزدی هنری! یا همون سرقت ادبی! بهت پیشنهاد میکنم که کلیک راست و کپی برداشتن از مطلبت رو غیر فعال کنی! دوست داری یه روز ببینی شعرت توی مجله هست ولی پائینش به جای تو اسم کس دیگه ای هست؟

اونوقت دیگه دستت به جایی بند نیست. چطوری میخوای ثابت کنی این شعر توه؟!

از من گفتن بود. امیدوارم ناراحت نشده باشی خانم گل

لینکم کن عزیزم

اگه بازم بهم سر بزنی خوشحال میشم

منتظر حضور سبزت هستم!
پاسخ: اینقدرام بی مرام نیستن


A.H.M
ساعت1:14---23 تير 1392
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهم سر زدی و نظر دادیوبت عالیه.بازم بهم سربزن

یـــــــــــــــــــــــاسر
ساعت23:44---22 تير 1392
ایــن روزهـــآ
بیشــتر از هــر زمــآنی

دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ

و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت .
همین..

(به منم سر بزن)


ali
ساعت17:51---22 تير 1392
سلام خوبی امدم به وبت قشنگه!اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان شعر لینک کن بعد بگو تو رو با چه عنوانی لینکت کنم!

sara & mobina
ساعت15:18---22 تير 1392
حتما عزیزم چرا که نه

sana
ساعت14:35---22 تير 1392
سلام عزیز دلم مرسی که ب وبم سر زدی من لینکت کردم توهم بکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان